Tråk syrorna

Jag vill ut och åka pulcka så kommer tråk syrorna som bara har tid för läxor så jag passar på att skriva lite. Jag har varit i skidbacken hela dan (det var awesome) men nu när jag är hemma är det bara tråk med systrarna  läxor :(

Senare ikväll ska vi fira min faster som fyllde 39 17 mars men då var hon på cirkus möller (dyng aviss)

Imorgon har vi praktik jag längtar. Jag ska vara vaktmästare på ishallen. Jag har pratat med en kommpis som praoat där förut hans att jag kommer att få städa:( med städ maskin:) och åka skridsor :):)

bye bye //Anton Lundqvist :)


Kommentarer
Postat av: Storasyster Sofia

Om jag hade varit hemma hade jag inte tråkat mig, det lovar jag!



Förresten så är väl Ankan inte faster, utan moster... :P



Kramkram.

2010-03-21 @ 22:11:34
URL: http://soFiasko.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0